badgalriri

Alla inlägg under april 2013

Av Elin Fredriksson - 12 april 2013 16:39

Hejsan allihopa, och herregud förlåt för att jag inte har bloggat på typ en vecka nu!, Men har haft skola, prov & läxor hela veckan    Skit jobbigt!

Men nu tänkte jag iaf blogga lite, idag så är det fredag då, och vi började med matte, men hade vikarie, för läraren var sjuk...

Sen hade vi engelska, vi hade läxa, men det var sjukt svårt, och jag tycker vi får för mycket läxa inom miljön och det, det är som gymnasie engelskan, jag lovar, det är sjukt jobbigt!

Men efter det hade vi språkval, vi kollade på film, eller vi följer en serie på språkval, Holly's Heroes, den är jätte bra, och rekommenderar till den som älskar basket!   

Efter det hade vi lunch, gott, sen svenska...

Var sjukt stressad, för måste göra klart en grej inom industriella revolutionen, och hur man tror det blir i framtiden, osv... massa sånna saker, usch!    Jobbigt värre, men ändå kul!

Efter det slutade jag, klockan 13:00, och nu är jag hemma & ska typ bara ta det lugnt, kanske kolla på en bra film, men vi får se!



Men förlåt för dålig uppdatering, vi ses puss!   



  Stor bubbla, Haha, liten & dålig bild, men den var större irl, så vi vet ;)

Av Elin Fredriksson - 7 april 2013 15:34

Hejsan allihopa, och förlåt för ingen blogging!
Har som sagt varit i Malmö på namngivning för söta lilla Charlie ?
Först kom vi dit på fredagen & träffade Oskar & min brorsas familj samt hans pappas familj på stan, då kollade jag på lite kläder, och hittade en cool tröja ?
Sen gick vi och åt lite.
Nästa dag var det namngivning för Charlie då, så himla fint, de va hemma hos dem, vi fick mycket god mat & dryck. ?
Efter det gick vi och bowlade i Malmö, jag, Beda , och hela den familjen & Niklas, Oskar, vilket var jätte kul, drack Cola och spelade mot ungdomarna!
Jag vann andra ronden, Woop Woop ? efter det körde vi ett dans spel i bOwling hallen & lite annat, dem hade en sån där tjur man kunde rida på, men ingen utmanade den då :/ , efter det åkte vi buss hem & jag köpte en Subway på vägen, gott ?
Och nu idag är vi Påväg hem, och vi åt frukost hos Niklas, super gott!
Hoppas ni har haft ett bra Påsklov(Om ni haft det), bloggar när jag kommer hem, hej då ?

Av Elin Fredriksson - 4 april 2013 14:46

Hejsan allihopa, idag virrade jag runt med Felicia i gamla stan, vi tänkte vänta tills Grönan delade ut en bild på vart typ dem är, dem har liksom tävlingar, så ska man leta upp dem där dem är, och sedan får man antingen grönan kort, eller guld kort som ligger i ett påskägg.

Men dem delade ut bilden efter typ 4 timmar, och vi visste inte vart stället var, så vi åkte bara hem direkt, orkade inte vara kvar där inne!, Vi tog iaf en pizza innan vi åkte, skit god, men hur stor som helst.   

Sen så fick vi leta runt, men som tur är så var det fint väder, så man solade lite!

Och just nu sitter jag hemma, och har precis tagit en frukt, ska snart ut igen tror jag, sen blir'e att packa till Malmö, och kommer tyvärr inte kunna blogga förän på Söndag, kommer hem då, om jag inte slänger in ett inlägg från mobilen, vi får se, puss!   


 

Fina Malmö, ska rensa lite bilder nu så jag kan ta nya bilder!! 

Av Elin Fredriksson - 3 april 2013 20:31

Hejsan allihopa, hur har er dag varit? Min dag vart rätt så bra!

Vaknade vid 11 tiden & gick upp och åt en riktigt god frukost, yoghurt med frukter & en macka med té.   

Sen så duschade jag och sedan gick jag ner till Ica för att köpa lite grejer åt mamma som hon hade glömt!

Jätte underbart väder ute nu alltså, så skönt med vår värmen, det var +11 här idag, och sol!   

Sen så kom jag hem & vi åt lite middag!

Kände mig så pigg idag när jag kom hem, och så fort som dem har sopat bort all sand här i Nynäs så ska jag ta fram mina rollerblades & gå ut och åka massor, längtar!!!   

Aja, och nu kollar jag på TV, ska fixa lite inför imorgon, ska in till stan & så med min kompis, så vi ses, hejdå!   


 

I    Music!   

Av Elin Fredriksson - 2 april 2013 16:58

Hejsan allihopa, idag är det bara en lat dag för mig, har inte gjort så mycket, kollat lite på Bangkok Hilton filmen & latat mig på soffan.

Mådde inte så bra imorse heller, så orkade ändå inte göra något.

Aja, just nu sitter jag och trycker i mig Kebab Drömmen Chips & kollar på en annan film. 

Snart kommer min kompis så vi ska chilla lite hos mig & äta glass, sen vet jag inte haha   

Bloggar senare kanske, och har inte så mycket att berätta, ja vet så det blir ett litet tråkigt inlägg, men fråga något som jag kan svara på, puss!   


 

Se den, se den!!!

Av Elin Fredriksson - 1 april 2013 21:35

Känner mig så jävla värdelös, förtjänar jag ens att leva?

Vad är det för fel på mig? Jag är så himla ful så jag inte ens förtjänar ett enda ögonkast.

Jag är påväg att ge upp, och känner mig så jävla ensam. Allting jag värderar försvinner.

Vill inte att detta ska bli en depp blogg, men åt helvete med mitt liv just nu, allting är helt fel bara.   

Förlåt för deppigt inlägg, hejdå   

Ovido - Quiz & Flashcards