badgalriri

Direktlänk till inlägg 1 april 2014

Tisdag igen då!

Av Elin Fredriksson - 1 april 2014 17:31

Hejsan allihopa!

Nu är det tisdag igen, gud vad fort terminen går!

Det är ju faktiskt positivt eftersom jag längtar till gymnasiet och SERIÖSARE människor.   

Menmen, det kan ju gå lite saktare och inte för fort... Idag då så slutade vi tidigt, klockan 12.55 så himla skönt!!

Under dagen hände väll inget speciellt, hade sega NO lektionen imorse, sen musik "ååh så kul"... Efter det hade vi engelska, som alltid är så kul! Tränade lite inför Nationella proven i engelska som är imorgon!   

Aja, tur att engelska är ett utav mina starkaste ämnen! Sen så efter vi slutat möttes klassen upp och säljde bullar, muffins m.m Faktiskt kul från början och vi säljde allt.

Men efter ungefär en och en halv timme så vart det så j*kla kallt, frös om fötterna och hela kroppen! Sen stod vi där ännu en timme också nästan, det var inte kul ska jag säga. Var helt lila och genomfryst när jag kom hem, så tog direkt en varm dusch. Gjorde äckligt ont i fötterna också... vet inte ens om de var värt det, aja!!! 


Nu får man tagga för morgondagen, Nationella prov i engelska... Vi hörs!   


Blir en bild nån annan gång! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Elin Fredriksson - 25 september 2014 17:01


Hejsan! Nu känns det som ett tag sedan som jag bloggade här. Har ju börjat i gymnasiet, och det går sjukt bra. Men tid för annat än skola och den lilla fritid man får är knappast möjligt. Men ska försöka börja blogga igen, för hade många läsare för...

Av Elin Fredriksson - 9 augusti 2014 13:31

Btw, så var liseberg grymt!!   Bilder från liseberg:   Helix    Skit rolig!   Kön till Helix var lång, men den var liksom rolig på något sätt. Den gick upp för trappor, ner för trappor, hit och dit, med massa konstiga saker.    När...

Av Elin Fredriksson - 9 augusti 2014 13:26

"Du är den största rövslickaren jag någonsin träffat. Ditt huvud är så långt uppe i hens röv att ingen vet var du slutar och hen börjar." - Liar Liar, Jim Carrey.      ...

Av Elin Fredriksson - 3 augusti 2014 15:34

Kolla på filmen återträffen, den är grym! (2013). Man blir förvirrad ibland eftersom den kan gå ifrån typ klassåterträff till verkliga livet till något helt annat. Men så värt det!! Kolla på den    ...

Av Elin Fredriksson - 21 juli 2014 13:44

Förlåt för dålig uppdatering, men det är ju sommar, hallå?!    Så vad händer er då? Förra veckan vilade jag mest, badade en gång med familjen, och så var jag nere på stan litegrann. Det var nämligen så att brorsan var här med familjen. Så äntlige...

Ovido - Quiz & Flashcards