badgalriri

Alla inlägg under maj 2013

Av Elin Fredriksson - 17 maj 2013 17:06

Omg, förlåt hej allihopa, har glömt blogga, eller har inte kunnat pga skola och så!!

Men MÅSTE förbättra mig, herregud!

Iaf, hur mår ni alla då? Jag själv mår sådär, fan det händer så mycket nu alltså...

Idag iaf var det Fredag då, och vi började med matte, snacka om att man fattade mycket, NOT... Vi har typ något svårt kapitel nu som vi har börjat med, kommer dock INTE ihåg vad det heter, haha smart girl här!   

Sen hade vi Engelska, vi fick tillbaka ett prov, och jag hade 80/100 rätt, och det känns sjukt bra!!   

Efter Engelskan hade vi språkval, vi kollade på Holly's Heroes, åh vad jag älskar den serien!   

Haha, men sen hade vi lunch, pannkaka, haha de va gott, fanns även typ plättar, eller nej, vet inte vad det var, men tjockare pannkaka typ, och de va sjukt gott!

Efter det hade vi Svenska, läser en typ halv tråkig bok just nu, händer ingenting.. -.-

Efter det fick vi sluta och nu sitter jag hemma & käkar lite godis, blir snart till att dansa lite, men vi hörs! :)


   Hahhahaha, hittade en ett års gammal halv snygg bild på mig och Eliza, så vart tvungen att lägga upp den, hahaha ;)

Ovido - Quiz & Flashcards