badgalriri

Alla inlägg under mars 2014

Av Elin Fredriksson - 29 mars 2014 19:10

Hejsan!

Förlåt för dålig uppdateringen, men denna vecka har varit så jävla jobbig! Läxa på läxa på prov på prov... Ja, ni vet nog hur det är när man går i årskurs 9.   

Är relativt stressad också på det, yaaay love life! (Or not).

Iaf är det så himla skönt att det är helg, btw GLÖM INTE EARTH HOUR IKVÄLL!

Sen har det inte hänt så mycket, har varit hos min syster från i fredags till idag, så himla skönt att slappna av! 

Vi har inte gjort mycket, bara chillat, var så trött när ja kom dit så jag kunde nog somnat direkt... 

Helvetes vecka. Måndag - inte nått specielt vad jag minns? 

Tisdag - Engelska. 

Onsdag - Prov

Torsdag - No Prov.

Fredag - SO prov.

Yaay, det lät ju så kul!

Aja, nu ska jag dra, ha det gött!   


   

GUUUUD VILKEN GAMMAL BILD JA HITTA :'D hade långt hår där xD


 

Need this...


Av Elin Fredriksson - 20 mars 2014 17:26

Hejsan!

Idag är det torsdag, äntligen! Vi hade Nationella prov i Svenska idag, kände att det gick super bra.   

Äntligen är det över iaf. Sen hade vi lunch och värsta håltimmen. Så då först gick jag och Ida ner till bibblan, där jag lånade Anne Franks dagbok, så ska sitta och läsa den nu snart. 

Men boken Ida ville ha fanns inte, så vi drog till ösmo, där dem sa att den skulle finnas, men då var ju helvetes bibblan inte öppen, utan då öppnade inte den förrän typ 1-2 timmar senare, jätte kul då!   

Sen vart mina skor dygn sura, så det var ju hyfsat kul :'D

Efter det drog vi till skolan, och jag lyckades låsa in mina nycklar i skåpet, så då fick vaktmästaren knipsa låset!

Jätte bra dag, har haft så otur idag :'D :'D   

Hade sen E-val, känner att det går bra nu på kreativt skrivande, mer säger jag inte xD

Ska iaf ta o läsa lite av boken nu, sen blir de att plugga inför helvetes NO provet imorgon, aja önska mig lycka till xD


 

Bitch please, I'm not tired after this week at all, no, no, no -.-



Av Elin Fredriksson - 18 mars 2014 18:39

Hejsan allihopa!

Nu är det tisdag, och det känns rätt så schysst alltså faktiskt. Hade en kort dag idag, slutade 12.55. 

Började med NO på morgonen, kändes så himla kul och det är ju så "roligt" -.-

Nä, inte min grej! Tur nog tänker jag välja Samhällsprogramet i gymnasiet! Efter NO:N hade vi musik, alltså nå jävla skit jag fan inte orkar med, fattar inte så mycket heller, men orkar verkligen inte det.

Efter musiken hade vi engelska, älskar det! Vi hade läxa till idag, och det gick ju bra.

Sen hade vi lunch och språkval sen sluta vi! 12.55   

Och så gick jag ut och sprang lite med min kompis, sen så har det inte hänt så mycket mer, ska ta o träna lite inför NO-provet och Matte provet... -.-

Vi hörs!   


 

Känner lite såhär just nu, så jävla trött!


 

detta är ju sant dock :'D


 

Saknar sommaren!! <3

Av Elin Fredriksson - 17 mars 2014 21:36

Hejsan allihopa! 

Idag är det måndag igen, vilket inte är så kul direkt. 

Idag hade vi NP i svenska läsförståelse! Det kändes faktiskt bra, men vi får se hur det gick :)
Detta hade vi hela förmiddagen, så efter lunch hade vi bara en kort slöjd lektion & idrott sen slutade vi!
Härligt om du frågar mig :P
Sen har de inte hänt så mycket, har suttit och år pluggat på engelskan igen... (läxa till imorgon).
Aja, har inte så mycket att säga direkt, men vi hörs! 

 

HaJust chillin' n killin' 


 

bjuder på en ful ego bild :'D 

Av Elin Fredriksson - 16 mars 2014 10:47

Alltså jag finner seriöst inget som är roligt med mars! Visst, våren kommer fram och visar sig, de är positivt. Men resten, nej!
Usch!
Iaf, hoppas dagen blir bra idag! Är hos syrran och ska förmodligen snart dra mig hemåt.
Men vi hörs senare! :)

Av Elin Fredriksson - 8 mars 2014 20:41

Hejsan allihopa!

Idag är det dags för mello igen, min favorit måste vara linus, men ändå Yohio också, hur galet de kanske än låter. Men han är verklige sig själv och skiter i vad de andra säger, that's why he's awesome! 

Har följt några av hans dokumentären, han rockar verkligen!   

Men idag har de inte hänt så mycket iaf, har varit nere på stan med mamma, åt på subway och köpte lite grejor.

Sen har de inte hänt så mycket, har mest tagit de lugnt. Har verkligen inget att blogga om! 

Men vi hörs, btw, vad tycker ni om mello so far? Har rätt artister kommit till final?   


Ciao! 


 


Han är sig själv, och är en väldigt bra förebild för alla! Även om han inte är bäst :P


 


Bröder <3<3 GO LINUS! <3



Av Elin Fredriksson - 7 mars 2014 17:40

Äntligen fredag, så jäkla skönt!

Idag hade vi ju dem bästa lektionerna... NOT!    

Språkval, men de är kul, svenska, de är kul, SO - sådär, NO - f*ck that shit, och mentorstimmen. Som var rolig idag faktiskt!

Sen så har de inte hänt så mycket, har haft en nice dag ändå, trots den himla träningsvärken som verkligen varit jobbig...

Hade idrott igår, men de va inte av den ja fick träningsvärk, utan dansade efter xD  

Men sen har inte så mycket hänt idag tror ja, hade en bra dag iaf, trots den jävla värken i hela kroppen   

Nä, nu ska jag ta o chilla rejäält och sedan träna lite Hemkunskap, eftersom ja har prov på torsdag - FML. 

Aja... Det gäller att tänka positivt!! Det kommer nog gå bra eftersom ja kan nästan allt.   Men önska mig lycka till, haha! Blir svårt att plugga med en halvdöd kropp, kanske tar det imorgon istället, men vi hörs!


 

Det perfekta bandet som gör min vardag! Saknar!! 28/6-13 <3<3<3 


Av Elin Fredriksson - 6 mars 2014 17:53

Hejsan, rubriken says it all!

Har haft NP i Engelska, de gick ju för fan sjukt bra! Nästan högsta betyg    

Sen hade vi HLR idag, vilket vi har haft varje år sen typ 7an. Väldigt nödvändigt och väldigt bra, man måste färska upp sitt minne!  

Har haft en bra vecka hitills efter lovet, och det går väldigt bra nu i skolan. 

Är förvånansvärt pigg i skolan, och känner ork i hela kroppen. Längtar bara till sommaren, sommarlov, bad, sol, och grönan    

Såg nyss att den där smileysen såg ut som solen som typ är i teletubbies, Haha...

No comments at all... Men sen har de inte hänt så mycket iaf, har haft det nice och kommit långt på min "novell", eller vad man ska kalla de xD aja, nu tänkte ja ta o va lite duktig o plugga lite engelska o hemkunskap.


Ciao!


(Bilder kommer sen istället.)

Ovido - Quiz & Flashcards