badgalriri

Alla inlägg under juli 2013

Av Elin Fredriksson - 22 juli 2013 22:18

Hejsan allihopa, idag är det måndag då, och det var rätt så bra väder ute :D

Jag sov över hos Elizas syster i Vårby Gård med henne, och vi var typ uppe till klockan 02:00 och kollade på skräckfilm och spelade ett skräckspel som heter "Eyes", Scaaary shiiiit :O

Haha, sen så igår var vi i Skärholmen och kollade runt lite och åt på McDonalds, haha gött :D

Sen åkte vi hem till hennes syster och så köpte vi även godis (Y'

Sen idag åkte jag tyvärr hem, ville stanna, men mådde inte så bra, och så... Men var sjukt trött eftersom vi var på nicksta iförrigår/igår och de va typ rutchbane disco eller något sånt, så man fick åka hur många gånger man ville för ENDAST 60:- , Skit kul , och jag och eliza åkte skit fort! haha :D

Men sen så har inte så mycket mer hänt, måste tyvärr dra nu, och förlåt, men min datorn hackar så mycket (ska lämna in den på lagning), så detta inlägg blir tråkigt, inga smailisar eller bilder tyvärr, men vi hörs, ciao! :) <3


Av Elin Fredriksson - 8 juli 2013 17:05

Hejsan allihopa! Mobilbloggar lite nu bara, eftersom jag inte hinner blogga så mycket! ?
Idag så har jag bara tagit det lugnt, eftersom jag var på Nicksta igår med Familjen, vilket var kul. ?
Men jag fick nog i för mycket vatten i högra örat så nu gör det så Jädrans ont!, det är lite bättre än smärtan imorse (innan jag tog Ipren).
Aja, vad ska man göra.. Men iaf! Annars var det en kul dag.
Ska nog snart ta och sätta på en film eller något, för är helt slut, men hoppas ni har haft en bra start på veckan! Hej då ??

Kommer lite randoma bilder sen förut ???

Av Elin Fredriksson - 4 juli 2013 22:56

Hejsan bloggen, förlåt om jag inte har bloggat så mycket, men man måste ju passa på att njuta på sommarlovet, eller vad säger ni?   

Iaf, så har det hänt massor, ska till Malmö om bara EN VECKA så det ska bli sjukt kul!

Sen har jag typ bara chillat, grillat, och varit ute, har handlat lite kläder, gått i stan och varit med vänner, och som sagt sätt Green Day live, som jag än en gång måste säga var GRYMT!! 

Var med Meena igår, och såg på skräckfilm och tog massor med "SNYGGA" bilder.. *hosthost* hehe 

Sen idag har det inte hänt så mycket, eller åkte ner på bibblan, och lånade om en bok som ja inte hade hunnit läst ut, sen så fixade jag bankkort, som snart kommer att vara fixat och klart! (ÄNTLIGEN!) 

Ja, sen hände inte så mycket mer, lagade världens godaste vegetariska lasagne, (lite eget recept som vi fick av min bror förut), hjälpte till att laga, och det blev riktigt bra! Älskar att laga mat, så sjukt kul! Gör ni det?  


Sen så har det inte hänt så mycket, ska till syrran imorgon tror jag, så blir nog inte så mycket bloggning då, vi hörs ha en bra fredag imorgon, och en bra helg! 


 

(bild sen skolavslutningen, bara tog någon bild)


 

Och såklart en fin bild på min underbaraste katt, Nala. <3<3<3, mitt allt!

Ovido - Quiz & Flashcards