badgalriri

Alla inlägg under juni 2013

Av Elin Fredriksson - 30 juni 2013 16:58

   

kommer snart flera bilder! (Från bråvalla festivalen!)

Av Elin Fredriksson - 30 juni 2013 15:48

Hejsan allihopa, hoppas ni har haft en awesome vecka som mig! 😃Först så har min brorsa varit här, och så var de ju självklart den Efterlängtade bråvalla festivalen!Vi åkte dit på fredagen, tidigt på morgonen, vid 8 tiden 😊Och där så såg vi Hoffmaestro, Timbuktu & Green Day! 💕Det mest efterlängtade var ju Green Day, åh det var så himla Awesome! ett minne för livet lätt ❤❤❤Sen så gick vi så himla mycket där, de va långt som Satan till våran parkering, haha! Och Sen så svara Mike Dirnt på min kommentar på IG, KAN MAN BEGÄRA MER? DÖR 😭😭DEM VAR AWESOME LIVE! haha, när dem sa åt folket att hoppa & bli galna, så hoppade alla, INKLUSIVE jag! DEM ÄR helt enkelt AWESOME! Alla bra låtar dem spelade, dem spelade Låtar från "American Idiot", och deras nya album! 😃Dem spelade Basket Case, oh love, King for a Day osv, har alla på video!!! Men iaf, nu kommer lite bilder! 😘💕(I nästa inlägg)!

Av Elin Fredriksson - 14 juni 2013 13:03

Hejsan allihopa.

Hoppas eran kväll igår var lika grym som min var!   

Det var nämlingen Nixta festen som hade sin plats på nixtabadet igår kväll, vilket var sjukt grymt.

Var där med Sara, kom dit vid typ halv 7 tiden, då var det nästan inga där, men vid 8 tiden var det typ fullt!

Det var sjuuuukt kul, och det fanns massor med saker att göra, t.ex så fick man typ försöka fylla upp ett glas med läsk med typ massa spakar, man satt i en stol , och man kunde ju bli sjukt blöt, vilket min kompis blev, HAHAHAH! :'D

Sen så kollade vi på massor med artister, Ison & Fille var där m.m , och några feta DJ:s (Y)

Och man kunde typ köra nå brottnings grej, man skulle typ stå på vingliga pallar och slå "ner" varandra med typ bojar, eller vad man ska säga, inte bojar, men något, hahahahha... Det var också kul, fast jag sög på det...

Sen var ju syftet med festen att "hålla sig nykter", eftersom de va för ungdomar, och var du nykter efter klockan 10-11 tiden så fick du en tröja GRATIS där det står: jagdansaralltidnykter.com / nu eller ngt sånt, så fick en sån också! :)

Men ska inte uttråka er mer med mitt inlägg, nu får ni lite bilder, ses! :)

(Föresten får ni dem senare, bloggplatsen hackar.)


Av Elin Fredriksson - 12 juni 2013 14:09

Hejsan allihopa, hoppas ni har en bra dag!

Idag var klassen på Nixtabadet, fett chill    Vi började med att samlas sen solade vi länge och chillade, sen grillade vi med klassen, korv med bröd, åt 4 st eftersom de blev över, HAHAHAHA ;D

Sen så badade vi i det KALLA havet, men det var inte så farligt, och kul var det, HAHAHA dem försökte nästan dra i mej först hahahha :'D

Sen tillslut vågade jag hoppa i och simmade i typ 5 minuter sen gick jag upp igen och solade länge och åt chips, och så hade några ifrån klassen på musik i högtalare, så vi satt och dunka musik   

Efter det så hade vi också vattenkrig, HAHAHAHAH, sjukt blöt blev man, sen körde vi fotboll, körde med några killar ifrån klassen och Kumush, det var sjukt kul, även fast jag suger ;)

Måste dra nu iaf, kommer bilder när ja kommer hem, mamma väntar utanför , så ska dra! :)

Av Elin Fredriksson - 11 juni 2013 18:21

Hejsan allihopa, har ni haft en bra tisdag? I have!   

Vi började med Engelska, och kollade på sista avsnittet av "Goal", som är så sjukt bra! 

Sen snackade vi betyg på engelskan också, låg på ett C, så är sjukt stolt!!   

Sen hade vi SO, de va en redovisning av våran egna tidning, man fick jobba i en grupp och göra en egen tidning, och skriva om olika artiklar.

Det skulle vara en löpande sedel, en nyhetsartikel, en sportsida/artikel osv.. Det gick bra iaf!   

Sen hade vi svenska, då vi delades upp i två grupper i klassen, så skulle vi diskutera, och ena gruppen skulle diskutera om varför det var bra med rökning, medans andra skulle diskutera om varför det var dåligt, och självklart är det ju bara dåligt, men det blev riktiga diskutioner, och eftersom våran grupp, som diskuterade om varför det var dåligt, hade bäst motiv så vart det ju helt klart roligare!

Sen så hade vi lunch, ingen musik och ingen idrott, så då fick vi se på en film, med Will Smith, "Bad boys".. så sjukt bra!   

Efter det hade vi NO, haha bil tävling, men våran bil rullade inte alls, så det gick inte så bra xD

Sen slutade vi klockan 15.20 så då drog ja hem och chillade lite! Hoppas ni har haft en bra dag iaf, imorgon blire Nicksta med klassen, woop woop! Vi ses hejdå   


 

Sommar <3 (Min egna bild tagen själv, no copyright).


 

Också egen bild, dock tagen av en vän :)

Hoppas ni får en bra sommar och ett bra sommarlov! 

Av Elin Fredriksson - 10 juni 2013 17:59

Hejsan allihopa, idag är det måndag och jag är bara sjukt trött!

För det första har jag börjat blivit dunder förkyld, PRECIS INNAN SKOLAVSLUTNINGEN?!

Sen har inte MIN JÄVLA KLÄNNING som jag beställde för 3-4 dagar sedan levererats till mig än!? Får panik!   

Ska ta och ringa till bonprix, och ett tips, beställ aldrig därifrån, det tar flera veckor innan din produkt kommer fram, beställde även skor där sedan 2 VECKOR tillbaka, som ännu inte kommit!


Men om vi bortser ifrån det så har min dag varit rätt så bra, vi hade matte test, och gjorde tidningar på SO:n.   

Sen så hade vi KF/mentors timme, då vi bestämde vad vi skulle göra dagen innan skolavslutningen.. Och det blev Nicksta badet, woop woop, 5 minuter ifrån mig, väldigt nära & fint. 

Ja, sen har det inte hänt så mycket mer, har gjort lite rest saker ifrån skolan och så..

Hoppas ni har haft en bra dag till skillnad från min dag, vi hörs!   


(TYVÄRR, dampar datorn så ni får en nygammal bild från arkivet:(. )


 

Byee!


Av Elin Fredriksson - 3 juni 2013 14:16

Hejsan alla fina människor, idag är det måndag! Älskar måndagar även fast man är så trött, vi slutar klockan 13.00 så det är sjukt soft!Vi började med SO idag, vi håller på med reklam & tidningar, vilket är sjukt kul, och nu ska vi i grupp göra egna tidningar :D Efter det hade vi språk val, och vi höll på med en hörövning, vi skulle få höra en historia, sen ska vi berätta om den igen, återberätta.Det är faktiskt rätt så chill, men de bästa va att ja snapchata lite samtidigt ;)Sen hade vi matte & de va våran NO lärare som vikarie, för våran vanliga matte lärare typ var på något möte(?).Efter de hade vi lunch sen mentor timme sen sluta vi, de va chill :)Fick skjuts hem på cykel av en kompis haha, de gick bra kan man säga xDSå kom hem för en halvtimme sen typ & har inte gjort så mycket, tränar lite matte :3Men måste gå och fixa en sak nu, vi ses! :)<3(ingen bild nu kommer sen).

Av Elin Fredriksson - 2 juni 2013 18:00

Hejsan allihopa, idag är det söndag då, och har inte så lång tid på mig att blogga tyvärr, men hoppas eran dag har varit super, eftersom solen i Stockholm iaf sken hela dagen och då passade man ju självklart på att va ute och sola! :) 

Sen har det inte hänt så mycket mer, vaknade med en hemsk huvudvärk så det var inte så kul tyvärr, men annars har dagen varit perfekt ändå som sagt! Nu ska jag beställa hem skolavslutningskläder och kolla på en film, sen blir det läxa, så ciao!   


 

Snart så, bara 26 dagar kvar, längtar så myyyckeeet!!   <3<3<33<3<33

Ovido - Quiz & Flashcards